miercuri, 6 aprilie 2011

Mi-e dor de Tine!

Mi-e dor de Tine, Doamne,
De Fiinta Ta sublima.
Azi stau singur si infrant...
Mi-e dor de casa Ta ce fu candva si-a mea...
Azi imi duc traiul in colibe parasite.
Mi-e dor de paine si de vin,
Azi ma hranesc doar cu roscove.
Mi-e dor de bucurie...
As vrea o clipa sa uit sa mai plang.

As dori o haina, simpla si curata
Urasc sa fiu in zdrente pline de noroi
As vrea sa fiu din nou cu Tine, Tata!
Umil serv de as fi, dar sa iti vad Fata in fiecare zi.
Mi-e atat de dor de Tine, Doamne, Tata Sfant!
Nu ma lasa aici!
Imi e dor de clipele in care am fost cu Tine!
M-am saturat de infrangeri, singuratate si mizerie!
Mi-e dor de Tine, Doamne!
As vrea in lupte sa inving,
Dar fara Tine nu e biruinta,
Caci fara Tine nu e pace
Si fara Tine nu e zambet.
Mi-e dor de Tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu