duminică, 30 octombrie 2011

Asculta-mi glasul, Doamne!

Doamne, nu-mi sterge lacrima, daca nu pot sa sterg lacrima celui ce sufera!
Sa nu mai zambesc nicicand, daca nu pot plange langa cel ce plange!
Sa nu mai simt mangaiere, daca uit sa mangai pe cel indurerat.
Sa nu ma mai bucur, daca nu pot aduce bucurie unei fiinte intristate,
Sa numai sper, daca nu pot aduce speranta in inimi!


Doamne, ajuta-ma sa nu pot vorbi niciodata de piscurile pe care am pasit,
Daca nu pot vorbi de abisurile unde de atatea ori m-am prabusit.
Sa nu pot vorbi de mine niciodata, daca nu pot vorbi cu iubire despre aproapele meu,
Sa nu pot sopti nici un cuvant, daca acel cuvant nu e adevarul...
Daca acel cuvant nu arata splendoarea Ta, fa sa amutesc!

Ajuta-ma sa apun, Doamne, in fata maretiei Tale!
Sa nu mai arda decat lumina dragostei Tale in mine...
Stinge-ma, in oceanul Tau, ca pe un strop!...
Sa nu mai fiu eu, ci doar Tu!
Vreau sa fiu Tu si niciodata sa nu mai fie eu!
Asculta-ma, Doamne!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu