miercuri, 2 noiembrie 2011

Zdrobeste-ma, Doamne!

Doamne, tu esti aproape de cel cu inima franta...
Frange-mi, Doamne, inima ca pe o trestie.
Tu esti aproape de taciunele ce mai fumega...
Stinge, Doamne, focul din mine si lasa doar o scanteie.

Doamne, tu esti langa cel care plange...
Nu vreau sa mai zambesc pana nu voi putea sa te vad printre lacrimi,
Tu esti atat de aproape de cel zdrobit...
Zdrobeste-ma, Doamne, ca in durere ochii sa mi se deschida!
Si sa te vad mai clar ca niciodata!

Apoi cand fiinta mea va fi lipsita de putere, infranta,
Vino si alina-mi inima cu balsam Tau sfant.
Toarna-mi pe rani undelemnul si vinul bucuriei,
As vrea sa sufar...doar pentru a-ti simti din noua atingerea Ta gingasa...

Zdrobeste-ma, Doamne, dar fi cu mine!
Frange-ma, dar nu ma parasi niciodata!
Smereste-ma, Doamne, la picioarele Tale!
Si luand crucea ta, apoi sa te urmez, mereu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu