luni, 19 decembrie 2011

Kim Jong Il a murit

Totuşi întunericul nu va împărăţi veşnic pe pământul în care acum este necaz[....] Poporul care umbla în întuneric vede o mare lumină; peste cei ce locuiau în ţara umbrei morţii răsare o lumină.[...]Căci jugul care apăsa asupra lui, toiagul care-i lovea spinarea, nuiaua celui ce-l asuprea, le-ai sfărâmat, ca în ziua lui Madian. Isaia 9: 1a, 2, 4
 Anul trecut aproximativ in aceeasi perioada am primit ca un cuvant profetic acest text despre Coreea de Nord.(Ruga pentru Coreea de Nord). Ieri la Biserica tocmai din acest text s-a citit, coincidenta a fost mare, daca credem mai degraba in coincidente decat in semne facute de Duhul Sfant. Mi-am adus din nou aminte de aceasta profetie pentru Coreea de Nord si m-am rugat ca acel popor chinuit sa vada lumina lui Christos si lanturile asupriri comuniste si atee sa cada. In dimineata aceasta am aflat liderul nord-coreean Kim Jong Il a murit sambata de un infarct masiv. Am ramas surprins, dar stiu ca Dumnezeu lucreaza. Nu ma bucur de moartea acestui tiran, pentru ca si pentru el a murit Isus pe Cruce, dar si-a luat partea de mangaiere, in timp ce milioane de oameni nefericiti si torturati nu au primit nimic decat durere!
  Ma rog ca Isus sa lucreze in aceasta tara, ca lumina Evangheliei sa poata sa straluceasca intr-o natiune atat de oropsita. Sunt constient ca nu toti vor deveni crestini...Dar daca un singur o va veni la Dumnezeu este o minune si o binecuvantare!
  Nu sunt atat de naiv sa cred ca de maine se vor deschide biserici crestine in Coreea de Nord, dar ma rog si sper ca regimul satanic de la Phenian sa isi piarda puterea incetul cu incetul si stransoarea ce o exercita asupra acestei tari sa slabeasca pentru ca lumina sa patrunda in acest tinut care sta in umbra mortii.

       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu