luni, 25 noiembrie 2013

Eu sunt Anna!...( capitolul 5 )

  Si? Trebuie sa stiu totul? Fiinta noastra Suprema a fost imaginata pentru noi! Adica a fost creata ca noi sa intelegem tot ce este el....Cum eu am fost existenta pentru ca tu sa intelegi lumea prin mine!...Uneori simt pentru asta un soi de apasare....Sunt mica, atat de mica incat pasarile cenusii par ceva mai mult decat mine!

 Azi vine in oras  Conducatorul Supremul! Ne va vorbi noua, celor cenusii si nepatrunsi, de marele Centru! E aparte! Un chip de granit sculptat! Mi-ar place sa vorbesc cu El! Of! El e altfel! De ce doresc sa fiu cu El aici? De ce e El altfel daca toti suntem la fel?... De ce eu, Anna, doresc sa fiu langa Conducator! Sa-l intreb? Sa-l intreb ce?...Sa ii spun ca e altfel! De unde stiu ca el e chiar Altfel?... Un om mai putin cenusiu, ci alb!  De ce imi pare ca atinge lumea mea si lumea sa e poate o nebunie?...
 Imi ascult masinile si cumva par a intelege ce simt...adica pocniturile inimii...Ce gluma!... Dar nu e o gluma! Loviturile masinilor par cumva sa inteleaga bataile inimii mele!...De ce ele par cumva sa inteleaga inima! Ce prostie! O masinarie sa inteleaga inima! Sau o Inima sa inteleaga masinaria!...Poc, poc, poc si un scurt poc! O masinarie! Un sens! Ce e ala sens? O forma dintr-un inceput valabil, pana in final la fel valabil, dar diferit... Diferente, recompuse in alte diferente!...Inceput identic cu finalul....Si atunci, eu, Anna, de ce vad nonexistenta, cand ea ar trebui sa fie cumva la fel ca existenta? Cine e pe strada atunci? Cine ma vede pe strada? Nu cumva eu sunt pe strada intr-o nonexistenta? Daca e asa, de ce sunt aici? Daca sunt nonexistenta, cum pot fi aici?
 Mai sunt legata de reguli daca sunt intr-o nonexistenta? Si intrebarea cea mai grea: cine ne-a adus aici? Pendulari in viata! Chestia aia care am invatat-o: pendularea  intre un cumul de viata, cu ale sale cunostiinte si extremul nonexistentei.
 Cumulul de viata, de existenta e aparte fata de tot ce inteleg... A intelege e existenta. Non-existenta e cred eu, nonintelegere. Cu toate ca non-miscarea e diferita. Non-miscarea e nonexistenta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu