marți, 19 mai 2015

Vei fi înșelat!...




 ... de oameni... de tine insuti!...

 ... de patronul la firma la care lucrezi! Poate te va angaja cu Carte de Munca, dar va incerca mereu sa iti dea mai putini bani decat ai negociat cu el... Te va sanctiona pentru greseli mici cu "ajutorul" Codului Muncii, in timp ce el va incalca masiv si mereu acel Cod. Asta patesc eu!... Vei pati si tu la fel!..
.... la super, hyper, maxi ori mini marketul unde casierul de serviciu prost platit de firma straina venita sa faca bani in Romania, furandu-te pe tine clientul si pe el angajatul, va incerca sa profite de neatentia ta si sa te taxeze de doua ori pentru un singur produs, sau sa ti-l puna dupa taxarea lui intr-un loc unde sa nu il mai vezi, pe casa de marcat (patit astfel sambata, noroc ca inca stau bine la atentia distributiva) si sa pleci mai sarac. Nu cu multi bani, sa zicem doar sapte lei, cum a fost cazul meu.

 ... de doctorul in care iti pui increderea ca te va ajut sa traiesti. Patit din nou: cand respectivul medic era la stat, ma chema o data la sase luni, dar devenind "privat" ma cheama lunar pentru ca CNAS sa ii deconteze in "contul" meu lunar proceduri pe care se face ca le face... Eu sau sanatatea mea oricum nu contam... Imi propune medicamente noi, dupa ce cu un an inainte imi spunea ca alte medicamente asa minunate nu mai sunt (sic!). Nu am ce sa cer!...
 ...de "taranul" din piata, fara certificat de producator care nu a dat cu sapa vreo data in viata lui, dar iti vinde produsele agricole muncite de altii, adaugand o valoare nejustificata si care va incerca sa te insele pana si la cateva grame la cantar.
... mergand la stadion sau in orice arena sportiva, de arbitru sau chiar de sportivul ori echipa preferata. Blaturile sunt ceva ce elimina frumusetea intrecerilor sportive. Cineva va avea ceva de castigat, dar nu vei fi tu acela.
 ... la scoala! Profesorul isi va alege elevii ai caror parinti au bani, care ii dau cadori si bani, pentru a ii invata cu adevarat ceva, iar restul va fi un "rest".
 ... in asteptari, de cei pe care ii credeai prieteni. Da, si vei primi nepasarea lor... Nu mai da si vei vedea ca nu mai esti bagat in seama. Cam cati prieteni a avut Fiul risipitor cand pazea turma de porci? Cati isi mai aminteau de el, dintre cei care i-au cheltuit averea?
 ... de omul de stiinta mincinos, materialist, corupt, care vorba lui Andre Frossard- il vrea eliminat pe Dumnezeu din Univers, care vrea sa fie stapan nu doar pe stiinta si viata, ci pe intregul Cosmos. Daca Dumnezeu nu exista, omul stiintei este Demiurg! "Am devenit Moartea, Distrugator de lumi!" spune Oppenheimer, citand Bhagavad Gita, probabil fericit ca are atat putere...Un nenorocit!...
 ... de politicieni pentru un vot, iar dupa ce il vei fi dat, nici nu stii daca il vei fi auzit pe fostul presedinte al Romaniei sau pe intristatul Iacov cu pilda sa: "mergeti, incalziti-va, mancati si traiti bine!" fara ca nimeni sa nu faca ceva cu adevarat...
... de lideri religiosi pe care ii vezi zâmbărindu-ți (na! că am inventat un cuvânt nou pentru combinația de religie și prefăcătorie aparent veselă!) la biserică duminica, si care pentru bruma de "putere" sau ce o fi titulatura aia pompoasa, pentru scaunul caldut si inutil pe care il ocupa, iti vor spune orice, atata timp cat le platesti dijma, peșchesul și haraciul bisericii, de parcă biserica inseamna doar cladiri. De fapt asta inseamna pentru ei: ziduri si pereti, mobila, electronice, faimă, excursii peste hotare.. Iar daca nu, iL furi pe însuși Dumnezeu!... Cum spunea clasicul teolog-auto Paulus Veresch!
... de tine insuti! E cel mai trist, dar cel mai des. Pentru ca consecintele sunt vesnice. Restul inselatoriilor vor tine zile, saptamani, luni, ani, dar nici una etern. Nu vă înşelaţi: „Tovărăşiile rele strică obiceiurile bune.” Nu vă înşelaţi: „Dumnezeu nu Se lasă să fie batjocorit.” Ce seamănă omul, aceea va şi secera. 1Cor 6:9 si Gal 6:7. 
 Spuneam mai demult ca minciuna spusa cuiva are darul de a fi considerata superioara intelectului acelei persoane. Cu alte cuvinte daca eu spun o minciuna cuiva trebuie sa o formulez in asa fel incat minciuna mea, cel putin in acel moment in care este rostita sa fie mai "desteapta" decat cel caruia i-o spun! Ciudatenia si tragedia este ca cele mai aparte, puternice, elaborate minciuni nu le spunem altora, ci noua insine. Putem, de exemplu sa ne mintim spunandu-ne ca suntem sfinti, ca sfintenia noastra (asa cum uluit l-am auzit pe un pastor laudandu-se) ne da dreptul la amvon sau mai stiut eu la ce lucruri religioase...  E drept partial e greseala mea: in Sfanta Scriptura nu scrie nimic de amvon! Dar atunci nu stiam asta...Vedeti! Ne inselam singuri! Credem prostii fără să ne uităm în Scripturi, ne înșelăm pentru că nu cunoaștem Cuvântul lui Dumnezeu și puterea Sa! Isus le-a zis: „Vă rătăciţi! Pentru că nu cunoaşteţi nici Scripturile, nici puterea lui Dumnezeu. Ioan 20:9

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu