marți, 27 octombrie 2015

Mea culpa, Libraria Gramma!

  Atunci cand ai de a face cu comertul online, in special, te poti astepta la orice. Am cumparat de pe Internet un ceas de mana, nu foarte scump, nu foarte ieftin, cam de 190 de lei. Am mai primit ceasuri de 30 de lei, cadouri de ziua mea, si care au tinut cat au tinut si bateriile lor, aproximativ 6-7 luni. Orice incercare de resuscitare dupa finalul bateriei a fost inutil. Am vrut altceva ceva care sa reziste si evident m-am ales cu altceva, macar la pret. Am fost si sunt dezamagit la ceasul cumparat acum vreo doua saptamani, ce se declara ca fiind automatic, adica prin miscarea mainii se intoarce, sa constat ca nu e. O minciuna, evident! Apoi sa constat ca cei de la care l-am cumparat cu chiu si vai mi-au trimis factura lui, la insistentele mele, cu un salt al garantiei de la o luna doar, la sase luni. Legea 449/2003 spune ca astfel de produse beneficiaza de o garantie de minim doi ani. Nu i-am putut convinge pe asa-zisi comercianti de la pretzmic.ro , asa ca m-am adresat Oficiului pentru Protectia Consumatorului. Nu era prima data si nici probabil, nici ultima. Daca eu incerc sa fiu cinstit, de ce comerciantii nu pot fi la fel? Dar traim intr-o tara si lume de hoti.

 Intr-un astfel de context am vrut sa cumpar Biblia NTR si Maini Inzestrate ale lui Ben Carson. Dupa ce i-am criticat acum vreo doua luni pe acest blog pe cei de la Libraria Gramma, pentru vanzarile fara vreun avertisment "crestinesc", ale lui Richard Dawkins si chiar ale lui Dinesh D'Sousa, un crestin bun, cred eu, dar care personal m-a socat pentru alipirea de ideea evolutionista si care nu imi spune in Maretia Crestinismului ce facem cu ideea raului aparut inainte de Adam, adica o contrazicere flagranta a Sfintei Scripturi, daca asa cum spun cei de la Librarie, vand pentru suflet...
 Am facut comanda, a aparut factura, dar zilele treceau, numa' vreo cinci la numar pana m-am luat de ei pe site-ul lor. Au trecut atatea zile ei trimitandu-mi factura din prima secunda, fara sa o onoreze. I-am facut cu ou si cu otet afland ca ei nu au Biblia respectiva la 45 de lei, dar totusi o pun in vanzare pe site-ul lor. Mi-au replicat ca nu se mai gasesc nicaieri in tara. Asta nu este o scuza, parerea mea...Cred ca cine mi-a raspuns a avut totusi o rabdare divina cu mine. I-am spus de Psalmul 15:5 despre credinciosul care nu isi ia vorba inapoi daca face un juramant in paguba lui. Contractul era un juramant scris... Ei bine, incredibil! Acesti oameni au trait acest verset si mi-au trimis Biblia NTR o versiune de 85 de lei cred si Maini inzestrate, toate cu pretul care era initial. Spre uluirea mea sunt si crestini care cred in ce spune psalmistul acolo, nu doar in scuze de doi bani! Asa ca pe aceasta cale publica imi arat greseala mea si cer iertare acelor oameni. Asteptand ca si ei la randul lor sa isi verifice site-ul, posibilitatiile cele au si sa nu se arunce sa vanda ce nu au in stoc... Ce le am spus eu nu a fost crestinesc, asa cum, ce, au facut ei initial, nu a fost biblic. Dar totul e bine cand undeva la mijloc ce ne invata Dumnezeu invinge materia, lasand loc Spiritului. Inca o data imi cer iertare pentru cuvintele mele aruncate la suparare, chiar daca nu am justificare totala pentru asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu