joi, 16 august 2012

Scrisoare deschisa catre presedintele suspendat al Romaniei

 Domnule presedinte va salut cu respect, eu un simplu cetatean, care in netrebnicia mea am indraznit sa votez pentru demiterea dumneavoastra. Incerc sa nu fiu un partizan al vreunui partid sau personaj al politicii romanesti pentru ca simt, atunci cand imi apropii mintea si sufletul de aceasta zona, mirosuri prea grele pentru fiinta mea. Trebuie sa te nasti acolo ca sa nu simti unde traiesti.
 Daca am votat pentru demiterea dumneavoastra am facut-o dintr-o motivatie mai degraba morala decat una politica. Nu imi plac aparitiile dumneavoastra in mass-media. Nu imi plac laudele adresate dvs., cum de asemenea ma deranjeaza criticile celor care nu sunt decat tot specimene politice pline de murdaria unde traiesc de cel putin 22 de ani. NU! Nu am votat impotriva dvs ca presedinte, ci pentru ca intr-un fel sau altul canalizati de opt ani atentia intregii Romanii, fara ca sa-i dati ceva inapoi decat glume sau critici la adresa multor categorii sociale sau profesionale din tara asta, iar asta mi-as dori sa inceteze. Poate ca uneori aveti dreptate, dar cu o floare sau doua nu se face primavara. Iar modul agresiv al criticilor dvs. imi pare deranjant.


 Nu as fi putut vota impotriva dumneavoastra, pentru ca eu nefiind totusi monarhist, am ca stapan un Rege. El decide viata mea si nu dvs. El e cel care ma carmuieste si care ii pasa de mine in fiecare clipa, nu dvs. Si cu toate ca este un Rege cu sute de milioane de supusi ii cunoaste pe fiecare in parte. Sunt convins ca dvs. nu ii cunoasteti pe toti romanii, ba inca zilele acestea exista o mare lupta politica pentru ca sa se cunoasca macar numarul lor. Cine sunt ei cu adevarat si cum traiesc sunt sigur ca nu intereseaza pe nici un politician...
 Acum vreo patru ani ati pasit la amvonul unor biserici neoprotestante romanesti din Spania si ati afirmat ca si dvs. aveti acelasi Dumnezeu. Era cat pe ce sa va cred...Dupa vreun an la o emisiune a lui Dan Diaconescu ati zis un banc in care spuneati ca eliminarea coruptiei in Romania nu se va face in timpul acestui mandat al actualului Dumnezeu! Vedeti!... Aici intelegem ca totusi eu am un Rege ca Domn, pe cand dumneavoastra va aveti pe sine sef si stapan si de aceea puteti sa radeti nu numai de un popor, ci si de Dumnezeu! Si va voi spune replica pe care i-a dat-o Henric al IV-lea acelui om zdrentaros si murdar care s-a prezentat mandru in fata regelui Frantei afirmand arogant ca isi este propriu sau stapan: Ai un stapan prost, prietene!
 Cu toate ca sunteti unul dintre cei mai puternici oameni din tara, poate cel mai puternic, cea mai mare durere a unui om ca dvs. este sa se vada intr-o zi deposedat de aceasta forta. Desigur va luptati pentru ea, caci ea va ajuta si va umple trupul de endorfine si adrenalina. Si asta va face sa va simtiti viu si activ. Si chiar de va veti intoarce la Palatul Cotroceni, intr-o zi tot ce insemnati acum va disparea in uitare. Daca ati avea un Rege ca si mine ati vedea ca mai mult decat orice El iubeste linistea, pacea, smerenia, binele, fara ca acestea sa fie trambitate, ci mai degraba asteptand in tacere rasplata lui Dumnezeu. Omul cauta sa isi geseasca refugiu in solutiile proprii, dar adevarata solutie se gaseste la picioarele Sale. Nu aveti de unde sa stiti acest lucru, caci pentru acest lucru trebuie sa te lepezi de sine si sa Il urmezi avand o Cruce in spate, care rastigneste in mod dureros eul, eu care vrea  mereu, asemenea lavei dintr-un vulcan, sa iasa la suprafata cu riscul de a distruge totul in cale. Ceea ce vedem ca se intampla in Romania. Si inca ceva important: acest Rege nu isi uita niciodata supusii  care iL iubesc!
 A merge dupa acest Rege inseamna nu politica, ci credinta. Nu religie, ci Adevar! El este Calea, Adevarul si Viata, adica acele lucruri care pot da sens si lumina existentei atat de searbede a romanilor. Si nu numai lor. Nu aveti cum sa stiti acestea chiar daca ati urcat la amvoane si le-ati predicat penticostalilor, adventistilor si greco-catolicilor. Caci astea nu se invata de la amvoane sau tribune ale Parlamentului, nici de la microfoanele Cotroceniului, ci din camaruta saraca unde  genunchi se pleaca in fata Regelui Regilor, in fata Celui care a stiut sa traiasca in umilinta, care s-a jertfit pentru toti oamenii. Fiinta cea mai puternica a devenit lipsita de putere, ca un rob, pentru dvs. domnule presedinte! Pentru mine! Pentru toti! Si e de invatat cum adevarata putere sta nu in ati vedea vrajmasii pieriti la picioare, ci a te sacrifica chiar si pentru cel ce te uraste! Maretia se invata in genunchi, nu pe tronuri! Puterea este sa iti supui vointa ta Vointei lui Christos, nu sa iti zdrobesti cu usurinta dusmanii. Culoarea victoriei e culoarea sangelui propriu ce se varsa pe altar ca sacrificiu, nu culoarea sangelui inamicilor! Stiu ca suna a nebunie, caci Crucea in sine este o nebunie.
 Atat timp cat setea de putere si vanitatea va va domina nu veti intelege despre ce Rege va vorbesc...Nu e unul ce il gasiti mazgalit de pictori nepriceputi pe pereti de biserici sau pe imaginile pline de "duiosie" ale neoprotestantilor, care au umplut internetul cu "poze"cu un om pletos si barbos care ar trebui sa ne faca sa credem ca e Christos, avand dedesupt si cate un verset din Sfanta Scriptura ca sa dea "forta spirituala" imaginii! Regele de care vorbesc este un Rege al Cerului, dar mai presus de orice, al inimii! Cand intra El in inima izgoneste toti talharii de acolo, iar omul se transforma intr-un Om dupa Chipul si asemanarea lui Dumnezeu. Acela devine omul care are un Rege ca Stapan, nu un presedinte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu