vineri, 7 februarie 2014

Noi am invins?...


Noi am invins, atunci cand Tu
Pe o Cruce parasit de toti
Ni L-ai adus pe Dumnezeu
Unindu-ne pe veci cu Cerul!...

Noi am invins, cu Tine, Doamne,
Dar nu cu spade si cu foc,
Si nu cu sange de dusman,
Ci cu al nost' scurgandu-se din vine!...

 
Noi am invins cand in noroi
Pe-a Crucii Tale dreapta Cale
In zdrente noi ne-am prabusit
Traind Calvarul vietii Tale!...

Noi am invins, Isus duios,
Dar nu-n picioare haulind
Ci in genunchii indurerati
Chemandu-te pios pe Tine!...


Noi am invins, cand ne-ai infrant
Cand viata noastra a pierit
Cand rodul graului s-a stins,
Pentru a face loc Iubirii!

Noi am invins, cand n-am mai fost,
Cand moartea Ta nascuse Viata
Cand noi pierit-am rastigniti,
Cu Tine revenind din ceata!...

Noi am invins, sau amagiri
Ce frang chiar inimi de stejar,
Ne stinge doruri si iubiri
Iar rugaciunea-i stinsa pala?...

Sau n-am invins, de-i Ceru-i stins
Genunchiul rugii s-a impietrit
Si nu-si mai vrea durere
Iar ochiul nu mai vrea sa dea
Macar un strop din lacrimi...
Oare-am invins sau am pierdut?
Raspunde tu, crestine!...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu