joi, 23 aprilie 2020

Jurnal de coronavirus partea 4- E Bine!....


 Și totuși îmi este mai bine! Serios!... Liniște!... Mașinile nu mai trec atât de des și furioase, cu boxele vibrând, pe la geamul meu! La gara Rașnov unde lucrez, nu mai este nimeni drogat care să fie supărat dacă îi spui ceva!
 Nu mai vând prea multe bilete  de tren decât la cei care chiar au nevoie!...
 Liniște, aer curat!
 Vis-a-vis circula camioane grele! Interesant! Munca încă nu a încetat! E bine, cred eu!

           ********************************************************************



 Acasă, soția care m-a părăsit inițial pentru un american, apoi pentru un englez, ulterior pentru un polonez, vine rar!... E bine! Urletele și înjurăturile ei sunt deci, rare! Soția mea s-a despărțit de mine pentru că nu prea am vârsta și banii și sănătatea unuia de 30 de ani! Am intuit asta de acum vreo  cinci ani! Un eu la pat ar fi fost mâncat de viermi, cu una ca ea! După 23 de ani de căsnicie ceva ar trebui de ea făcut!

 Cică să te căsătorești în Domnul!  Adică, bă! du-te la pocăiți, că ești pocăit, și găsește-ți o pocăită, și vei afla fericirea! Serios? La faza asta sunt încă furios! Mi-am luat o soție de la biserica penticostală Brașov, nu de la cârciumă! Și totuși cârciuma pare încă mai valoroasă, cu potențial, în timp ce biserica apostolică (sic!) penticostală e o perversă situație!

 Scriam acum câțiva ani că soția mea când am avut acel eșec de la credință nu a făcut nimic! În timp ce toți care au scris ceva, au declarat sus și tare că au fost susținuți în clipe grele, de soțiile dăruite de Domnul! Care domn?
 Ce am urât, și urăsc e minciuna și ipocrizia! Da'ia creștinismul e blamat peste tot! Dacă am fi sinceri, nimeni nu ne-ar arunca la ghenă!
 Sau cine știe?!
 Acum cand chiar sunt binecuvântat, sunt în acelați timp supărat! Presupun că nu ar trebui! Nu-i așa? Corona poate fi o liniște și pace cum nu s-a văzut! Apropo! azi am văzut în această dimineață la Râșnov niște rațe sălbatice zburând supărate! Ce frumos! Nu am văzut aceste păsări nicodată aici! Ceva în coronavirus devine extraordinar! Devine cel mai frumos lucru știut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu