joi, 16 iulie 2020

Desenatorul si pictorul crestin Robert Nicolaescu a trecut la Domnul!



 Robert Nicolaescu, fenomenal talent, a trecut la Domnul Christos! Sunt indurerat, cumva tarziu, dar numai ieri am aflat!
 Picta, desena, se exprima prin excelentele sale desene, dar si prin cuvinte inspirate din Scripturi! Era un fenomen pe care Brasovul si Romania nu l-a meritat! O fiinta minunata!

 Daca sunt rau si sunt, avem iohanisi, arafati si orbani degeaba, oameni fara inima sau credinta, vor seduce si torpila viata. Si care ameninta, in satanismul lor, pe toti! Prea mici pentru o lupta si o credinta mare!
 Robert a fost, cred eu, un fenomen crestin si artistic! Nu credea nici el in minciunile celor ce ne conduc! Dar nu era cuprins de acel sentiment de neputinta, pe care cei ce ne conduc ni-l insufla, el desenand, cumva trist si singur, pana cand, nu boala lui, ci calculul acestor indivizi malefici, a stabilit ca el nu mai avea nimic de oferit! Si atunci Robert a murit! De NOUL coronavirus, pentru ca VECHIUL coronavirus nu e atat de eficient! Care e vechiul, nu ni se spune decat daca e guturaiul obisnuit!...
 Nu va mai veni nici o zi caruia Robert sa  acorde atentie celor spuse de mine! Ma corecta, imi spunea parerea sa despre afirmatiile mele! Era un om aparte! 
 Adio, Robert! Desenele tale sper sa impresioneze generatii de acum incolo! Daca mai vrea Dumnezeu sa existam! Si daca ti-am furat desenul, sper sa nu fi suparat pe mine! Acolo unde esti, si hotii nu au ce sa caute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu