marți, 5 mai 2020

Jurnal de corona(virus) partea 8 - O nebunie e totul!


 Cineva murise de un accident vascular, am citit ieri. Orice moarte e trista! Si Dumnezeu o spune si o afirma clar in Sfanta Sa Scriptura, mai ales atunci cand mor copiii Sai, si care pare o moarte dureroasa si pentru El! Foarte dureroasa si scumpa in ochii Sai!
 Aceea persoana murise din cauza ca venele din creier se rupsesera. Batranetea, alimentatia exagerata cu grasimi, alte probleme medicale, o adusesera in acest punct, in care fiecare dintre noi il vom atinge! Un trist sfarsit!

 La final, la necropsie i s-a facut si testul de Covid 19! Da! Avea aceasta boala! Nu murise din cauza ei! Dar a fost repede introdusa la acei pacienti care murise de Coronavirus!
 Prea des testele celor decedati au dat o coronavirus, care nu i-au ucis, ci era acolo, destabilizand sistemul medical, sistemul social, sistemul economic! Si ma intreb cine castiga ceva din asa ceva?
 Evident ca cineva o face! Cineva vanzand manusi, botnite, dezinfectanti....
 Am vazut la Sergiana, acel magazin care nu reuseste sa vanda o leguma sau un fruct, ca sunt specializati pe orice altceva, adica carnurile de porc, ale lor, si borcane, conserve, cafea, sticks-uri ale altora etc, cum vindea dezinfectati cu 78 de lei de 500ml... Au disparut rapid, cred ca erau fara bon, ca in farmacia lui Tataru. ministrul de nimic al sanatatii!

 Un Cosmin, baiat bun si devreme acasa, acum vreo luna, intr-o vineri, incerca sa imi vanda botnite cu 6 lei, ca de luni va fi obligatoriu, zicea el, sa le poarte toti. Aducea vreo doua-trei pe zi de la nevasta-sa de la spital, evident furate, dar de calitate superioara! (sic!). Nu puteau mai multe, ca batea la ochi! Ne fiind interesat, s-a orientat la alti colegi ai mei!

 Am primit si eu o masca pe la inceputul lui aprilie de la firma. Pe 1 sau 4 aprilie!... De atunci nu am mai primit! Adusa de seful meu, fara sa fie macar, prin absurd, intr-o tipla...Adusa cum aduci galeata de gunoi la container! Trebuia sa o spal si sa o fierb zilnic, presupun cam pana la Craciun, cand in lista de cadouri a RC-CF Trans SRL mi s-ar fi dat alta! Daca eram copil cuminte si sa nu protestez! Altfel Mos Gerila m-ar fi exclus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu