luni, 11 mai 2020

Jurnal de coronavirus! partea 10 - Folosește-ți masca!


 Vreau să încerc ceva, și cred că va prinde la modul global! Pe întregul Pământ! Dacă eu sunt primul care a gândit-o!
 Am văzut măști de diverse culori, dar idei care în câteva cuvinte să pătrundă pe cei de vis-a-vis nu!
  Masca, botnița și cum vrea cineva să o definească, loc de citate deștepte! De desene! De ceva bun pentru ceilalți!
Mă gândeam să scriu pe masca mea pe care trebuie să o port obligatoriu în curând un citat superb: "Dați-i omului o mască și vă va spune cine este!" Oscar Wilde. Mă gândeam și la preferatul meu: " Patriotismul e virtutea vicioșilor!" tot de același extraordinar Wilde. Dar ideea cu masca e fenomenală, cred!

                                                             ***************
 Masca poate fi locul ideilor, definițiilor, expuse, nu doar al acoperământului nasului și al gurii impuse guvernal! 
 Nu imi furati ideea! Eu am fost primul! (Glumesc!)
Desenați! Scrieți! Arătați ceva! Da-ti citate, din ce va place, din Sfânta Scriptură, chiar daca sună aproape ca o blasfemie să scrieți pe o masca! Nu e!
 Erau unii cu pancarde prin anii '90, cu Ioan 3:16 pe terenuri de fotbal! Fiți creștini și scrieți adevăruri! Scrie-ți că Dumnezeu îi iubește pe toți! Nu o să vă vadă întreaga față (contează?), dar vă vor vedea Cuvintele lui Dumnezeu scrise de dvs! Atunci poate masca nu va fi simbolul actual al tăcerii și supunerii aproape oarbe, ci al ideii profunde, al adevărului împărtățit, al cutezanței!

S-a întrerupt curentul electric! La un pas!...
 Am scris pe masca mea data pe la 1 aprilie despre Oscar Wilde! Mă urăsc, aproape!... Sunt un cutezator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu